БІЙ ПІД КРУТАМИ



Бій під Кру́тами— бій, що відбувся16(29) січня1918року біля залізничної станціїКрутипоблизу селищаКрутита селаПам'ятне, за 130кілометрівна північний схід відКиєва, 18км на схід відНіжина.
Цей бій тривав 5 годин між 4-тисячним підрозділом російськоїЧервоної гвардіїпід проводом есераМихайла Муравйовата загоном із київських курсантів і козаків«Вільного козацтва», що загалом нараховував близько чотирьох сотень вояків.
У бою під Крутами оборонці української державності призупинили наступ противника і здійснили організований відступ, руйнуючи за собою колії і мости. Російське радянське військо втратило боєздатність на чотири дні. Поновити наступ наКиїввійську Муравйова прийшлося не так залізничним шляхом, як на реквізованих селянських возах, запряжених кіньми, по розмоклій дорозі[4].
Ця затримка ворога дала змогу українській делегації укластиБрест-Литовський мирний договір, який врятував молоду українську державність[4].
Сучасників особливо вразило поховання 27 юнаків, які потрапили після бою в полон до більшовиків і були ними страчені. На похороні в Києві біляАскольдової могилиголоваУкраїнської Центральної РадиМихайло Грушевськийназвав юнаків, які загинули в нерівній боротьбі, героями, а поетПавло Тичинаприсвятив героїчному вчинковівірш«Пам'яті тридцяти».

/Files/images/DSCN2212.JPG /Files/images/DSCN2214.JPG/Files/images/DSCN2214.JPG

30.01.17 в Плугатарській ЗОШ І-ІІІ ст. відбуло чергове засідання ШМО класних керівників.Тема : «Громадянське виховання , формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема»В рамках засідання розглядалися такі питання :1.Громадянське виховання , формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема (керівник ШМО )2.Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів з особливими освітніми потребами (Бовкун І.М.)

3.Сучасний погляд на патріотичне виховання .Відкрита виховна година спілкування у 7 кл "Бій під Крутами" (Абовян Н.І.)

4.Співпраця класного керівника і сім`ї у навчанні та вихованні ціннісно-орієнтованої особистості.(Демченко В.Г.)

5.Ознайомлення з новинками фахової літератури.( шкільний бібліотекар)

Кiлькiсть переглядiв: 37

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.