Місія, бачення, стратегія
Школа - це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків, тобто школа самореалізації особистості, школа життєтворчості.
Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе:
1. Освітню та виховну складову.
2. Методичну складову.
3. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.
4. Матеріально-технічну складову.
План стратегічного розвитку спрямований на виконання:
- Конституції України;
- Законів України:
"Про освіту” ; "Про загальну середню освіту” ; "Про Національну програму інформатизації” ; "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” ;"Про молодіжні та дитячі громадські організації”; "Про охорону дитинства” ;
- Національної Програми "Освіта України ХХІ століття”;
- Національної доктрини розвитку освіти;
- Національної Програми "Діти України”;
- Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
- Конвенції про права дитини;
реалізацію:
- сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників навчально-виховного процесу;
- нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі;
створення:
- належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школи;
- умов рівного доступу до освіти;
- гуманних відносин в освітньому закладі;
- сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
- належних умов для соціально-психологічнго захисту учасників навчально-виховного процесу;
- необхідної матеріально-технічної бази;
забезпечення:
- стабільного функціонування навчального закладу;
- розвитку мережі навчального закладу з урахуванням потреб споживачів, суспільних запитів і державних вимог;
- суттєвого зростання якості освіти;
- наукового підходу до виховання та соціалізації дітей і підлітків.
Ключові переваги стратегії школи:
1. Забезпечення нового змісту освіти (гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість) через широке застосування новітніх інформаційних технологій, впровадження ідей В.О.Сухомлинського, створення «Школи радості».
2. Комплексний підхід до розбудови школи і розвитку учня.
3. Орієнтація на створення ситуації успіху та позитивний результат
СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ
І.Освітня та виховна складова
1. Освітня
- Забезпечення роботи навчального закладу відповідно вимогам суспільного замовлення з поєднанням інтелектуальних, творчих, функціональних можливостей кожної дитини, школи в цілому з виховно-розвиваючими можливостями і потребами сімї, громади, недержавних організацій.
- Продовження виконання державного замовлення на освіту в рамках Держстандарту школою в повному обсязі і високоякісно, забезпечення її випускникам свободи вибору та широких перспектив у майбутньому.
- Створення якісної системи психолого - педагогічного супроводу навчального процесу для покращення ефективності на засадах гуманітаризації освіти.
- Забезпечення комплексної інформатизації навчального процесу, та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики;
- Здійснення загальнообов’язкової освіти в атмосфері вільного творчого навчання у поєднанні з набуттям практичних навичок.
- Утвердження навчального закладу, як школи, де основні зусилля спрямовуються не на просту передачу знань від учителя до учня, а на розвиток творчих здібностей та громадянської компетентності вихованців.
- Продовження та вдосконалення науково-експериментальної роботи в навчальному закладі:
- Вивчення курсу за вибором для 1-4 кл «Основи економічних знань»
- експериментально-дослідної роботи за темою «Розвиток життєвих компетентностей учнів на основі реалізації педагогічних ідей В.О.Сухомлинського та впровадження сучасних форм організації навчально-виховного процесу
-- внутрішкільного проекту «Обдарована дитина».
-розширення роботи факультативів та гуртків за інтересами
- Створення в школі єдиного освітнього інформаційного центру
- Створення належних умов для організації науково-дослідницьких робіт учителів та учнів.
- Розвиток комунікативних навичок учнів у володінні іноземними мовами;
- Включення в міжнародні освітні проекти та гранти.
- Налагодження мережевих взаємодій з іншими школами, розвиток школи як освітнього округу
2. Виховна
- ·Формування учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта навчально-виховного процесу.
- Розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
- Здійснення подальшого супроводу випускників школи з метою співпраці «випускник - школа».
- Виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у навчально-виховному процесі.
- Виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
- Співпраця «школа - батьки».
- Формування національної міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.
ІІ.Методична складова
- Створення умов для поліпшення психолого-педагогічної інформаційної, методичної та практичної підготовки педагогічних кадрів.
- Стимулювання педагогічної майстерності вчителів.
- Вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою.
- Створення умов для активної постійно діючої системи безперервної освіти педагогів.
- Стабілізація стосунків в педколективі для створення оптимальних умов для реалізації інноваційних проектів та співробітництва між учителями-фахівцями.
- Посилення інтелектуально-кадрового потенціалу як важливого ресурсу інноваційного розвитку та ефективної діяльності навчального закладу;
- Створення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності інтелектуально-кадрового потенціалу вчителів, поширення та впровадження позитивного досвіду роботи.
ІІІ. Система збереження і зміцнення здоров’я учня та вчителя.
- Забезпечення виконання освітньої програми розвитку «Школа здоров’я» з метою формування у дітей позитивного відношення до здорового способу життя.
- Створення в школі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
- Сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
- Забезпечення учнів необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
- Створення науково-інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу.
- Розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії школи, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.
ІV. Матеріално-технічна складова
На здійснення завдань Стратегічної програми розвитку школи джерелами фінансування є державні кошти та шкільні кошти.
Рік | Заплановані роботи |
2015-2016 | Поточний ремонт закладу.Встановлення модульної системи для опалення школи.Ремонт сходових клітин школи. Оновлення куточка патріотичного виховання. |
2016-2017 | Проведення ремонтних робіт місць загального користування. . Установка євровікон. Поточний ремонт спортивного залу. |
2017-2018 | Придбання мультимедійних проекторів для кабінетів початкової школи. Оновлення експозицій шкільного музею .Установка євро вікон. |
2018-2019 | Поточний ремонт шкільних коридорів. Придбання нового посуду до шкільної їдальні. Створення зони відпочинку на шкільному подвір’ї. |
2019-2020 | Придбання нової комп’ютерної техніки. Поточний ремонт школи. |
Коментарi